Ce am mai facut in ultima vreme

Nimeni nu m-a intrebat, dar am blog si scriu ce vreau 🙂

Am inceput un serviciu nou, si nu prea imi place, de fapt ce mai, il urasc, dar nu am de ales deocamdata, am nevoie de salariu si nu sunt mult posturi disponibile nicaieri..

Am aflat ca uniunea europeana nu are nevoie de noi traducatori romani asa ca nu organizeaza competitii pt limba roamana anul asta, dupa toate pregatirile sufletesti si mentale pe care le-am facut. Poate la anul..

De asemenea am aflat ca serviciul de interpretariat si traduceri al Tarii Galilor face greseli, ca tot omul, si nu ma considera de aruncat, doar ca mai trebuie sa astept un an, pt ca nu sunt decat de 2 ani aici.

Am ajutat la reparat de boilere, am evitat sala, am facut prea multa curatenie si mancare, l-am ascultat pe Jon bucurandu-se sau enervandu-se pe jocul lui de F1, si am facut bijuterii si traduceri.

Cam atat. Nimic special.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

