Minunile mici sunt cele mai bune

Sunt zile cand parca lumea e mai buna, si te apuci sa speri ca asta va dura mai mult de o zi. Zile ca astazi, cand e un soare bland care se arata discret si imbraca toate lucrurile in culori stralucitoare. Zile cand mergi pe strada zambind fara motiv, cand simti ca ai un suflet, si cand toti oamenii iti sunt prieteni.

In lunga mea plimbare cu Arni, m-am aventurat pe drumuri si carari necunoscute, nu m-am temut ca ma ratacesc, si nu m-am ratacit. Am mers la rau, am mers pe camp, si oamenii intalniti in cale m-au salutat, au vorbit cu mine, m-am simtit ca atunci cand mergi in sat si toata lumea se cunoaste, doar ca pe oamenii astia nu ii cunosc. Si totusi ei sunt atat de draguti. Si nu costa nimic sa fi asa, sa zambesti prietenos celorlalti, ca si un semn de complicitate intru frumusetea zilei.

Si in zile ca astea te gandesti ca lucrurile astea conteaza, nu facturile prea mari si salariile prea mici, astea palesc in importanta cand sunt puse alaturi de senzatiile date de natura si de micile gesturi care iti cresc speranta in omenire.

Si in timp ce scriu ma gandesc ca sunt prostuta si ca luni lumea nu va mai fi asa, dar pana atunci ma inchid in turnul meu de fildes si ma bucur de primavara asta care ma umple de bucurie!

Lasă un răspuns

