Goana dupa vant

Cu ce greseste cineva daca nu isi doreste o cariera si nu se zdrobeste in fiecare minut al vietii sa atinga un anumit punct de satisfactie profesionala si un anumit statut social (care aduce beneficii financiare)?
De ce esti privit un pic ca un „looser” daca scopul tau in viata e de a fi fericit alaturi de familie, de a fi sanatos si de a te bucura de ceea ce viata iti ofera, fara a ravni un titlu sau un anumit salariu?

Eu mereu am crezut ca voi fi o femeie de cariera, care cariera nu am stiut niciodata, mereu mi-au placut toate si am fost pasionata de multe. Pur si simplu nu vreau sa cad in capcana vietii petrecute la serviciu, a instrainarii de familie in profitul castigurilor financiare. Eu cred ca trebuie sa existe un echilibru in toate.

Toata lumea alearga dupa bani, dar oare sunt ei toti fericiti? Daca m-ai pune sa aleg intre un salariu de zece ori mai mare, sau a-l avea pe catelul meu pentru totdeauna, nici nu as sta pe ganduri, pentru ca niciodata banii nu mi-au atins sufletul asa cum catelul asta scump mi-l mangaie in fiecare zi.

Nu condamn pe nimeni care e in cautare de cariera, ba le doresc tuturor succes! Eu pur si simplu am ajuns la o concluzie: ca daca nu e sa se intample, nu voi forta circumstantele, si voi fi mereu bucuroasa pentru ceea ce am, o familie minunata, sanatate, si doua tari care inseamna acasa!

Va pup!

Un gând despre &8222;Goana dupa vant&8221;

Lasă un răspuns

