O duminică frumoasă

A plouat mult ieri. Dar dacă te iei după ploaie și după vânt, nu mai ieși nicăieri. Așa că am ieșit. Și am mers pe drumuri unde nu am mai fost. Care m-au dus în locuri unde nu am mai fost.

Dunele de nisip de la Merthyr Mawr..Acolo unde s-au filmat scene din Lawrence of Arabia.. Acolo unde te simti atat de confuz, in fata unei vaste intinderi de nisip, la o distanta considerabila de ocean, si la o distanta si mai mare de zonele desertice ale pamantului. Un minunat fenomen al naturii, într-o zonă atât de tradițională, cu case cu acoperiș de paie, cu pășuni pentru oi, cu ruine de vechi castel, competiții de cai.

Până și ploaia s-a oprit. Iar eu am luat-o la fugă pe dealul de nisip, și mi-a luat vreo câteva minute să îmi recapăt răsuflarea.

Această prezentare necesită JavaScript.

Iar spre seară, am mers la cealaltă extremă, prin păduri, pe dealuri, la văzut cascade și rațe pe lac.

Și Jonathan a decis că cel mai ”bun” mod de a încheia ziua e să aibă o pană de cauciuc la vreo 10km de casă, pe înserate…

Lasă un răspuns

