Ce mai zi!

Am inceput calatoria noastra cum se putea mai bine: Don’t stop me now al celor de la Queen la radio, voie buna si multe glume pe drum catre Llanelli, inspre vestul Tarii Galilor, unde ne-am hotarat sa mergem la pedalat. Nu stiam noi ca in fata noastra se desfasoara  zi obsitoare dar plina de satisfactie!

Ruta pentru biciclisti a inceput dintr-un loc putin promitator,a marcat ca si kilometrul 0, iar apoi si-a facut loc printre copaci, pe malul oceanului. Kilometri intregi de ruta frumos amenajata, care se unduieste si iti ofera ceruri senine si pete de nisip auriu ca ofranda privirii.

Oceanul era la reflux si estuarul era de un calm neintrerupt decat de strigatul pescarusilor. Am ascultat linistea si ne-am bucurat ca avem puterea si sanatatea sa fim acolo.

Iar apoi am pedalat si am pedalat si am pedalat.. Si ne-am oprit ici si colo sa admiram peisajele, cu inima batand tare si inspirand miresme de iarba proaspat taiata, de flori si de apa sarata.

Nici nu ne-am dat seama cand am ajuns la capat, si noroc ca ruta era inchisa la intrarea in padure, ca altfel ne-am fi dus si mai mult si poate am fi uitat sa mai venim acasa.

Si kilometrajul ne arata 21 de kilometri dar ne-am mai invartit un pic prin parcul Pembrey, de o liniste verde si impaciuitoare, savurand o cafea spumoasa.

Si apoi ne-am dat seama ca trebuie sa ne si intoarcem… Wow! Inca 22 de kilometri, iar de data asta cu mai putine surprize, doar eram deja familiari cu peisajul.. dar nu a fost asa. A fost la fel de frumos si de interesant, soarele era catre asfintit iar culorile lumii erau diferite, pasarile erau obosite de atata cantat, iar bicicletele noastre erau prafuite.

Plimbarea asta a fost mai buna decat TV-ul, shopping-ul, bautul si dansatul la un loc, a fost o infuzie de libertate si bucurie!

Image

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

